تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

ارائه مطالبی در خصوص درمان انواع زخم


دسته بندی سایت

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 3
  • بازدید دیروز : 4
  • بازدید کل : 880

درمان زخم فشاری منفی برای درمان زخم‌های پا در افراد دیابتی


زخم‌های پا در افراد مبتلا به دیابت ملیتوس یکی از مشکلات شایع و جدی بهداشت جهانی است . افرادی که dm هستند مستعد ابتلا به زخم پا هستند و اگر درمان نشود ممکن است تحت عمل جراحی قطع عضو قرار گیرند که منجر به زخم‌های بعد از عمل می‌شود . درمان زخم فشار منفی یک تکنولوژی است که اخیرا ً در درمان زخم استفاده می‌شود . این کار شامل استفاده از پانسمان زخم متصل به دستگاه مکش خلا است . یک فشار منفی کنترل‌شده ( یا خلا ) زخم و مایعات را از سطح تصفیه‌شده به یک مخزن می‌کشد . مروری بر شواهد موجود به منظور تسهیل تصمیم‌گیری در خصوص استفاده از آن , ضروری است .
اهداف
به منظور بررسی تاثیر درمان زخم فشار منفی در مقایسه با مراقبت‌های استاندارد یا درمان‌های دیگر در درمان زخم‌های پا در افراد با dm در هر محیط مراقبتی .
روش‌های جستجو
در ژانویه ۲۰۱۱ , برای اولین به روز رسانی این بررسی , برای اولین به روز رسانی این بررسی , فرمول کوکران ثبت شد . همچنین ثبت کارآزمایی‌های بالینی را برای مطالعات مداوم و منتشر نشده جستجو نمودیم و فهرست‌های مرجع مربوط به مطالعات , بررسی‌ها , فراتحلیل و گزارش‌های تکنولوژی بهداشت را برای شناسایی مطالعات بیشتر بررسی کردیم . هیچ محدودیتی در رابطه با زبان , تاریخ انتشار یا محیط مطالعه وجود نداشت . ما شش مطالعه اضافی را برای گنجاندن در بازبینی شناسایی کردیم .
معیارهای انتخاب
کارآزمایی‌های کنترل‌شده تصادفی منتشر شده یا منتشر نشده که اثرات هر برند را در درمان زخمه‌ای پا در افراد مبتلا به dm بدون توجه به تاریخ یا زبان انتشار ارزیابی می‌کند . تلاش‌های ویژه‌ای برای شناسایی مطالعات منتشر نشده صورت‌گرفته است .
جمع‌آوری و تحلیل داده‌ها
دو نویسنده بررسی به طور مستقل انتخاب مطالعه , ریسک ارزیابی اریبی و استخراج داده‌ها را انجام دادند . اختلافات اولیه با بحث حل شدند , و یا توسط نویسنده بررسی سوم در صورت لزوم . داده‌ها به صورت جداگانه برای زخم‌های پا و زخم‌های بعد از عمل جمع‌آوری و تحلیل شدند .

برای مطالعه بیشتر به وبسایت وکیوم تراپی مراجعه کنید

  انتشار : ۵ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 51


تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد